piatok 5. decembra 2008

Matej Kohár

Narodil som sa 9.8. 1992. K fantastike som sa dostal niekedy na začiatku tisícročia cez Harryho Pottera ako takmer každé malé dieťa tej doby. Niektoré diely som prečítal aj 32-krát! Rýchlo som však prešiel k J.R.R. Tolkienovi, Philipovi Pullmanovi a neskôr aj k sci-fi. Mojimi najobľúbenejšími autormi sú U. K. LeGuin, Jana Rečková, C.J. Cherryh, S. Lukjanenko, bratia Strugackí, a Frank Herbert. Okrem toho som zaťažený na domácu fantastiku. Okrem čítania rád aj píšem, ale som tak lenivý, že efekt je takmer nulový.
Okrem literárnej fantastiky sa venujem aj RPG, najčastejšie ako rozprávač, môj najobľúbenejší systém je FATE.
Klubu Unicornus tvrdou rukou šéfujem od jeho vzniku, a ostatní sa musia podriadiť mojej vôli, pretože sa najviac vyznám. :)

Žiadne komentáre: